Pages

Thursday, February 17, 2011

Ukhuwah fillah di Teratak... (❤◠‿◠❤)

Ya Allah,
aku jatuh cinta padaMU
Ya Allah,
aku jatuh cinta pada KekasihMU iaitu Rasulku
Ya Allah,
aku jatuh cinta pada AgamaMU
Ya Allah,
aku jatuh cinta pada 'kakak2 dan adik2 di teratak' yang sering mengingatkanku kepadaMU
Ya Allah,
aku jatuh cinta pada jalinan ukhuwah disini keranaMU
Ya Allah,
aku jatuh cinta pada ukhti ini kerana cintanya padaMU
Ya Allah,
aku jatuh cinta pada nukilan bait2 puisinya yang dicoret keranaMU
Ya Allah,
aku jatuh cinta pada cinta yang KAU cipta dalam diriku
Ya Allah,
sesungguhnya KAU sebaik2 pencinta
Ya Allah,
sungguh luas cintaMU
Ya Allah,
KAU jadikanlah cinta2 kami hanya kerana cinta padaMU
Ya Allah,
KAU perbaikilah cinta kami kepadaMU
Ya Allah,
KAU kuatkanlah cinta kami kepadaMU
Ya Allah,
KAU temukanlah hati2 kami kepada yang mencintaiMU
Ya Allah,
KAU satukanlah hati2 kami kepada yang mencintaiMU
Ya Allah,
KAU naungilah kami dengan cintaMU
Ya Allah,
janganlah KAU cabut rasa cinta ini dari kami hamba2MU
Ya Allah,
jika KAU cabut rasa cinta ini dari kami, maka pincanglah hamba2MU
Ya Allah,
jauhkan kami dari murkaMU dan dekatkanlah kami pada redhaMU
Ya Allah….
Ya Allah….
Ya Allah….
KAU kabulkanlah permintaan hamba2MU
Amiin….Ya Allah
Ya Rahman Ya Rahim
Ya Hayyu Ya Qayyum
Ya Qawiyu Ya Matin
Ya Dzal Jalaliwal Ikram

Cilop dari kak qaseh.. ^__^


p/s: Subhanallah, sungguh indah bait2 nye..akan ku semai d sudut hati ini tanda kasih dan sayangku buat kalian diteratak hanya kerana ILLAHI.. ✿(❤◠‿◠❤)✿

1 comment:

  1. Syukran Adek Sofea....Sayang Adek kerana Allah....semoga ukhuwah yang berjarak ini tidak menjadi penghalang bagi rasa cinta sesama kita kerana Allah.

    Tak terasa titisan airmata ini tatkala melihat bait2 akk tersergam diblog adk. Terharu sangat hati akak, sebak dada ni bila melihat satu penghargaan yang telah diberikan dari seorang adek kepada penulisan yang tak seberapa ini.
    Alhamdulillah....segala puji bagi Allah.
    Doa akak buat adik, semoga adek sentiasa dilindung Allah dan dibawah naungan kasih, sayang & cintaNYA. Semoga redha Allah sentiasa mengiringi usaha dakwah adek...Amiin

    Syukran jazakallahu khaira
    Uhibbukifillah...

    ReplyDelete