Pages

Sunday, September 5, 2010

Perginya die...

Assalamualaikum...

Ramadhan akan pergi meninggalkan kita dan syawal akan menggantikan nye tapi cukup ke amalan kite semasa bersama ramadhan?? Banyak ke pahala yang kite kutip?? Tinggal beberapa hari je lagi, selagi sempat rebutlah ia kerana belum tentu ada ramadhan yang kedua buat kite.

Dan itu juga berlaku pada hubunganku dengan seseorang. Aku juga terpaksa melepaskan dier pergi seperti juga ramadhan. Demi utk menjaga hubungan dier dgn org yang dier sayang, aku kene redha dan lepaskannye... Aku sayang menyayanginye seperti keluargaku sendiri tapi harus aku akui bahawa, hubungan sesame manusia tidak akan kekal... Cepat atau lambat kite pasti akan terpisah samade oleh mase atau berlainan alam (2 alam yang berbeza). Aku doekan dikau akan berbahagia disamping orang tercinta dan semoga raya aidilfitri tahun ini akan dikau sambut dengan meriah sekali. Maafkan ku kerana terpakse pergi meninggalkan dikau bersama ramadhan tahun ini. Kasih sayangku bersamamu akan tetap tersemai dihati ini buat selamanye, pengorbananmu tetap akan kukenang hingga akhir hayatku...

No comments:

Post a Comment