Pages

Saturday, September 4, 2010

Kereta kene tarik!!!

Assalamualaikum...

Tension giler la mlm tadi, kereta member aku kene tarik. Tak pasal2 aku n member2 aku yang lain kene tunggu kat depan maju junction sampai member aku sorang lagi datang tuk antar kitorg balik asrama. Nasib baik pakguard tak tanye banyak kenapa balik lambat kan, lau tak tak tau la nak tidur mane malam tadi.

Yang lagi tension mase g report kat balai mlm tadi, kitorg kene sediakan duit RM205 ngan geran tanah + ic tuan kereta, aduh...mane nak cari geran malam2 ni, semua kat jb sebab member aku tu orang jb. Benda2 tu semua pada mak die, dah la patutnya malam ni dah kene bertolak balik jb..aduh..tangguh la nak balik kg nampaknye, kene settlekan kereta tu sampai dapat la jawabnye...huu... Ya ALLAH, moga kau permudahkan urusan kami semua pada hari ini..amin.

No comments:

Post a Comment