Pages

Wednesday, June 30, 2010

Berjayakah aku menawan mu???

Assalamualaikum..

Tetiba aku terase cemas, takut, resah n macam2 lagi perasaan yang bercampur baur dek bahang kinabalu semakin hampir... Bersediakah aku atau hanya rase ingin mencuba sahaja?? Aku rase kalut sangat, ade je benda tak kene..ape yang tak kene, aku sendiri yang tak kene sebenarnye...

Bila kedegilan mengatasi kesakitan!!! Itulah aku, badan yang tak berapa sihat tapi masih degil nak mendaki gunung yang tersangatla tinggi berbanding record2 aku yg sebelum2 ni...ledang, berincang, stong...ape la sgt berbanding kinabalu tu, dahla tinggi...sejuk plak tu (kate org yg dah g la) kerisauan plak aku jadinya....

Aku harap penyakitku tidak mengganggu perjuangan ku ini. Aku yakin, ajal maut semua ditangan tuhan, andai aku ditakdirkan rebah di kinabalu, aku redha dan berharap moga dosaku diampunkan ALLAH dan teman2 serta sanak saudara sekalian... Moga aku ditempatkan dikalangan mereka yg beriman. Doa kalian amat aku perlukan!!

Ya ALLAH, permudahkanlah perjuangan hambamu ini dalam mencari keajaiban cintaanmu ya RABBIL...

Berjayakah aku menawan mu wahai kinabalu?? Hanya ALLAH yg maha mengetahui segalanya..

No comments:

Post a Comment